donderdag 6 augustus 2009

Pula, Kroatie

Vanmorgen hebben wij de boel weer ingepakt en hebben we Slovenie verlaten.
We waren binnen enkele minuten de grens over en reden we langs de kust Istrie, Kroatie in.
Ons doel was om naar Pula te gaan wat helemaal in het zuiden van Istrie.
Wij reden langs een 80km kustweg omlaag via steden als Porwc en Rovinj.
Toen we in Pula.aankwamen hebben wij eerst even inkopen gedaan bij een mega grote Lidl.
Vervolgens een stukje door het centrum van Pula gereden en heb ik al vlug een glimp van het amfitheater aangeschouwd.
Toen zijn we langs de kust de stad een beetje uitgereden en naar camping "Village Stoja"
Er is gelukkig plek zat en het is hier echt prachtig.
Ik heb helaas geen G3 telefoonverbinding en een open wi-fi word pas gevonden als ik naar Pula ga.
Dus voorlopig geen nieuwe foto's.

Als je de foto post die naar de camper linkt pak kan je alle foto's zien.

Ik hwb trouwens met mijn moeder mosselen uit de zee geplukt.
Die gaan er morgen of overmorgen aan.

Over en Uit.

Reis van Piran naar Pula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten