dinsdag 21 september 2010

[Dag 08] KRKA Nationaal Park

Vanmorgen vroeg zijn we op tijd opgestaan en hebben we ons klaar gemaakt om aan de excursie deel te nemen. We zijn in een 14 persoonsbus vertrokken vanaf de camping en we waren met ca 9 personen. We begonnen aan de hoofdingang van het KRKA park en we hebben hier een rondleiding gehad en vrij een stuk gelopen. Dit was echt waanzinnig mooi en prachtig om te zien. Rond een uur of 11 zijn we door gegaan en hebben we lekker rondom het KRKA park gereden en diverse mooie dingen zien oa een heel groot meer met een mini eilandje met een kerk er op. Rond 12 uur kwamen we aan bij een ander deel van het KRKA park waar we dus ook een geldig toegangsbewijs voor hadden. Hier zijn we ook weer drie kwartier wezen wandelen en er na moesten we verzamelen ergens voor de beloofde lunch. Vanaf de weg leek het wel een ruine van een schuur. Maar toen we hier kwamen was het een heel leuk gezellig restaurant waar we een heerlijke lunch hebben genoten. Overal stonden huisjes die molensten etc aandreven om mais etc te malen. Maar ook was gebouwen om kleding te wassen en te drogen. Later zijn we nog naar een Klooster geweest waar romeinse soldaten in de catacomben lagen. En verder nog langs een oude arena en een super mooie "geheime" uitzicht over het park. Rond 17:00 uur ware wij weer terug en hebben we na wat rust een heerlijke avondmaal gegeten in het restaurant van de camping. Onze eerste indruk van de camping was dus niet juist. Het is hier eigenlijk gewooon steen goed zeker met de excursie van vandaag en het eten en de vriendelijke mensen.

1. Heb alvast erg genoten. Net of ik zelf ook een beetje op reis ben.

2. Aukje over een paar daagjes gaan we als we intenert hebben zetten we wat foto's online.